Τι είναι ένας λέβητας συμπύκνωσης;

Η διαφορά μεταξύ ενός παλιού λέβητα χωρίς τεχνολογία συμπύκνωσης και ενός νέου μοντέλου συμπύκνωσης είναι η ποσότητα της χρησιμοποιήσιμης θερμότητας που παράγει από το καύσιμο που καίει. Οι παλιοί λέβητες ενσωματώνουν τεχνολογία (πιλότου), όπου μια μικρή φλόγα καίει συνεχώς, είτε ο λέβητας είναι ενεργοποιημένος είτε όχι. Ένας λέβητας χωρίς συμπύκνωση θα μπορούσε να είναι μόλις 60% εκατό αποδοτικός, πράγμα που σημαίνει ότι για κάθε 0,5kg που δαπανάται για αέριο, χάνονται 0,47€ (τιμές 2020).

Ένας λέβητας συμπύκνωσης είναι πολύ πιο αποδοτικός. Διαθέτει έναν πολύ μεγαλύτερο εναλλάκτη θερμότητας – θάλαμο καύσης, ο οποίος εξάγει πάνω από το 90% της θερμότητας από το καύσιμο που καίει, καθιστώντας πολύ πιο οικονομικό στην λειτουργία του. Εξάγει τη θερμότητα από τα καυσαέρια, τα οποία διαφορετικά θα χαθούν στην ατμόσφαιρα, και «επιστρέφει» τη θερμότητα πίσω στο σύστημα θέρμανσης. Οι υδρατμοί στα καυσαέρια μπορεί να είναι τόσο δροσεροί που συμπυκνώνονται (εξ ου και το όνομα, συμπύκνωση!), αυτός είναι και ο λόγος που μεταφέρονται σε έναν σωλήνα αποχέτευσης μέσω ενός σωλήνα συμπυκνώματος.

Διαβάστε πως θα αποκτήσετε αυτονομία θέρμανσης στο διαμέρισμα σας και 7 σημάδια που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα για αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου.

Οι λέβητες συμπύκνωσης δεν χρειάζονται την «φλόγα πιλότο» που να καίει συνεχώς, γιατί ανάβουν όταν υπάρχει ζήτηση για θερμότητα θέρμανση ή ζεστό νερό, χρησιμοποιώντας ηλεκτρικό σπινθήρα.

Η De Dietrich, κατασκευάζει λέβητες συμπύκνωσης τόσο για λειτουργία με πετρέλαιο όσο και για φυσικό αέριο ή προπάνιο. Ενσωματώνει ποιοτικά κατασκευαστικά χαρακτηριστικά όπως εσωτερικές μονώσεις, προηγμένο σχεδιασμό για ευκολία τοποθέτησης και χρήσης, υλικά φιλικά στο περιβάλλον – ανακυκλώσιμα, εξαρτήματα με στόχο την αντοχή στο χρόνο συνεργαζόμενη με κορυφαίους παγκόσμιους κατασκευαστές (π.χ  Wilo , EBPM papst, Honeywell…) . Στο κομμάτι της τεχνολογίας  πρωτοτυπεί δημιουργώντας και εφαρμόζοντας τεχνολογίας του αύριο στους λέβητες της όπως η λειτουργία με καύσιμο το Υδρογόνο ή τεχνολογία  Opentherm για επίτευξη «εσωτερικής» αντιστάθμισης με στόχο την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου  κατά τη χρήση των συσκευών.